sobota, 2 lipca 2016

gorąco i nuda.... czyli smutny post :( i mój psiak

Hejo, tego posta piszę tak z nudów.... Jest MASAKRYCZNIE gorąco a ja nie mam co robić. Jeszcze dziś zadzwonię do mojej przyjaciółki Alex z kanału Amy&Alex LPS dawno nic nie nagrywałyśmy... i może do mnie przyjdzie.Zapraszam was oczywiście na nasz kanał a to link do niego https://www.youtube.com/channel/UCz3DqgFz-avGOH8_lKSjX7A . Pobrałam sobie Star Stable ale mi nie działa a jest po Angielsku więc czekam na tatę to może mi jakoś z tym pomoże.Nie dawno wraz z tatą myłam moją psinkę <3 A oto ona  
 Tak ja pisze na zdj. SWEET jest
no to chyba na tyle BYE BYE BYE BYE                               
                                                                                                                                                    CANDY<3

2 komentarze:

  1. Mi starstable działało od razu i to naprawdę super gra <3 Mega!! Ulubiona! Najlepsza gra na świecie :)) I jeszcze po polsku! :D

    OdpowiedzUsuń