sobota, 9 lipca 2016

Fioletowe włosy i paznokcie arbuzy?!

Siemka !! Dawno mnie nie było.... Po prostu nie chciało mi się pisać B) Ostatnio trochę zaszalałam:D Hehe... A więc przefarbowałam sobie włosy na fioletowo. 
Ale ten puder do włosów był taki badziewny, że po jednej nocy już go nie było...
A co gorsza było tego pudru bardzo mało i dlatego z tyłu miałam tylko kilka pasemek... No może pora abyście to zobaczyli? Proszę ^^
TAAAK WIEM ŻE JEST W ZŁĄ STRONĘ ALE NWM JAK ZROBIĆ ŻEBY BYŁO DOBRZE!! Ale włosy chyba całkiem fajne :) A  tak wgl to u mnie leje :(
W tytule było też coś o paznokciach arbuzach.. A więc po prostu namalowałam arbuzy n paznokciach :D Chciałam nagrać jak to robię ale ciężko było malować paznokcie z aparatem na statywie obok :/ A oto te pazurki XD heh
No ja nie jestem jakąś MEGA SUPER EKSTRA MANIKIURZYSTKĄ więc jeśli wam sie nie podobają to sorry ale nie mam MEGA TALENTU. Mi się nawet te paznokcie podobają :)
A tak wgl to zobaczcie co znalazłam w necie 
Sweet!! Chciałabym miec takiego petka. To jest Nyan Cat on jest taki ŚLICZNY!!! 
No dobra to raczej na tyle :) Nudzi mi się :( Aaaaaa no i jeszcze jeśli nie wiecie to na moim kanale na yt The Candy LPS chcę zrobić serial o Obozie Dla Lps a wy macie wymyśleć nazwę obozu :) Mam kilka propozycji ale żadna nie jest wyjątkowo przekonująca..... Oto propozycje: Cendusiowy Obóz, Obóz MalinQa, Obóz EwQerQa ( i była osoba która chyba nie wiedziała że to ma być nazwa obozu i wymyśliła: Sweety TV, Mickey LPS, Milusia LPS Dziwne no nie?)
Ok to na tyle:) Piszcie jaką nazwę może mieć obóz:) taak wiem długi post XD bye bye paaaaa
CANDY<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz